۴۴ سال افتخار/

زنگ انقلاب در مدارس استان البرز به صدا در آمد 

همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در  سال ۱۳۵۷، زنگ انقلاب در مدارس استان البرز به صدا درآمد.
کد خبر: ۵۷۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 01February 2023
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، زنگ انقلاب صبح امروز طی آیینی در مدرسه شهید «مراد خانی» شهرستان نظر آباد استان البرز با حضور «مجتبی عبدالهی» استاندار البرز، «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، دانش آموزان، فرهنگیان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به صدا درآمد.
 
در این مراسم علی حجرگشت ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای  مردم و به ویژه نسل جوان بازگو شود.
 
وی با اشاره به برنامه های متنوع آموزش و پرورش استان البرز جهت دهه فجر، افزود: همایش های تبیینی در راستای معرفی دست آوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اینکه دشمنان با با تبلیغات سوء؛ سلطه بر افکار و اذهان دانش آموزان و نسل جوان کشور را نشانه گرفته‌اند؛ تصریح کرد: دشمنان قصد دارند امید و اعتماد به نفس ملت ما را بگیرند و دست آوردهای انقلاب اسلامی را از آنها پنهان کنند و این وظیفه نظام آموزشی است تا نحوه پیروزی انقلاب اسلامی، جانفشانی‌هایی که در راه پیروزی انقلاب شکل گرفته و دستاوردهای آن را برای دانش آموزان و حتی خانواده آنها تشریح کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار